Сега свалих кората да разгледам по- подробно, филтъра и това нещо са обгърнати от детайл на който е хванат компресора, намират се в нещо като тръба. На това нещо от което тече стърчат две резби където се завиват щуцерите за тръбите, ако се извърти течащия детайл вероятно ще излезе, мястото е ограничено.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Огромно количество масло в антифриза
Collapse
X
-
Сега свалих кората да разгледам по- подробно, филтъра и това нещо са обгърнати от детайл на който е хванат компресора, намират се в нещо като тръба. На това нещо от което тече стърчат две резби където се завиват щуцерите за тръбите, ако се извърти течащия детайл вероятно ще излезе, мястото е ограничено.Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:44.Не всички, които се скитат, са изгубени.
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениезавиждам че първите 136-ци на 166 имате маслен радиатор......
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеАми няма прибор за отчитане на температурата на маслото, пък и аз не мога да усетя разликата с и без охлаждане, макар да съм карал и по двата начина. Но освен това при мене това охлаждане е причина за сума неприятности досега... най-вероятно поради възрастта на автомобила. И като прибавиш факта,че нищо от тая система не се предлага в магазините, става още по-забавно. Щото в моргите нещата са от същия дол дренки.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеи все пак масления радиатор е по добре за лятото...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
Comment